Groningen
dinsdag 22 juli 2014
Haatmail voor Nederland-Rusland Centrum
Voor het eerst sinds zijn bestaan heeft het Nederland-Rusland Centrum in Groningen haatmail toegestuurd gekregen. Het centrum heeft zich daarop
via
http://goo.gl/lUNRUY
‹
›
Homepage
Internetversie tonen