dinsdag 22 juli 2014

Haatmail voor Nederland-Rusland Centrum

Voor het eerst sinds zijn bestaan heeft het Nederland-Rusland Centrum in Groningen haatmail toegestuurd gekregen. Het centrum heeft zich daarop



via http://goo.gl/lUNRUY