dinsdag 22 juli 2014

Haatmail voor Nederland-Rusland Centrum

Het Nederland-Rusland Centrum in Groningen heeft haatmail gekregen, voor het eerst in zijn bestaan. De Volkskrant schrijft dat dat voor het centrum de reden was deze verklaring op zijn site te zetten. Lees verder...



via http://goo.gl/7LjggU