De KNRM heeft maandagavond drie omgeslagen zeilers uit het Lauwersmeer gehaald. De reddingsmaatschappij was stomtoevallig in de buurt vanwege een oefening. 'Het begon te schemeren', zegt Sietse van der Wal van de KNRM. 'Als ze een kwartier later waren omgeslagen, waren ze vermoedelijk niet gezien.' Lees verder...
via http://goo.gl/AzSgoU
via http://goo.gl/AzSgoU