NIEUWE PEKELA - De gemeente Pekela wil met belanghebbenden en omwonenden van het nieuwe jeugd- en jongerencentrum in Nieuwe Pekela van gedachten wisselen. Dit kan tijdens een spreekuur, dat dinsdag 4 juni van 17.00 tot 19.00 uur wordt gehouden in sporthal De Spil.
via http://goo.gl/Ex9ae
via http://goo.gl/Ex9ae