OUDE PEKELA - De politie heeft een aantal inwoners van de gemeente Pekela bezocht dat nog boetes had openstaan. In totaal hebben veertien agenten 5.400 euro binnengehaald. Eén Pekelder kon de boete van 1.100 euro niet betalen. Daarop is zijn auto meegenomen naar het bureau. De politiewoordvoerder heeft aangekondigd deze actie binnenkort te herhalen.
via http://goo.gl/18Wp3
via http://goo.gl/18Wp3