vrijdag 17 mei 2013

Nieuwe school Wehe-den Hoorn heet 't Hoogholtje

WEHE-DEN HOORN - De nieuwe basisschool in Wehe-den Hoorn gaat 't Hoogholtje heten. De school is ontstaan door samenvoeging van de openbare school De Weerborg en de katholieke St. Jozefschool.



via http://goo.gl/Dtd0U