Groningen
vrijdag 17 mei 2013
Nieuwe school Wehe-den Hoorn heet 't Hoogholtje
WEHE-DEN HOORN - De nieuwe basisschool in Wehe-den Hoorn gaat 't Hoogholtje heten. De school is ontstaan door samenvoeging van de openbare school De Weerborg en de katholieke St. Jozefschool.
via
http://goo.gl/Dtd0U
Nieuwere post
Oudere post
Homepage