dinsdag 16 juni 2015

Winsum protesteert tegen fracking

WINSUM - In een brief verzoekt de gemeente Winsum de NAM dringend af te zien van het plan om de laatste restjes aardgas bij Saaksum door fracking naar boven te halen.

via http://ift.tt/1LeZ9l3