Groningen
dinsdag 16 juni 2015
Winsum protesteert tegen fracking
WINSUM - In een brief verzoekt de gemeente Winsum de NAM dringend af te zien van het plan om de laatste restjes aardgas bij Saaksum door fracking naar boven te halen.
via
http://ift.tt/1LeZ9l3
‹
›
Homepage
Internetversie tonen