dinsdag 16 juni 2015

Buurtbewoners enthousiast over sloop PostNL

GRONINGEN - Bewoners van de Rivierenbuurt in Groningen lieten zich dinsdagavond van hun creatieve kant zien. Ze mochten ideeën bedenken voor de aansluiting van hun buurt op de nieuwe stationsingang Zuid en deden dat volop. Er komt meer ruimte als het gebouw van PostNL aan de Achterweg wordt gesloopt.

via http://ift.tt/1dJ1Tfn