woensdag 15 april 2015

Otter duikt op in Westerbroek

GRONINGEN - In het natuurgebied Westerbroek, dit ligt ingeklemd tussen Groningen, de industrie van Hoogezand, het Winschoterdiep en de A7, is een otter gesignaleerd. Het dier werd gezien in het laagveenmoeras door ecoloog Matthijs Bokje. Die was eigenlijk op zoek naar heikikkers.



via http://ift.tt/1IcFXmA