WINSCHOTEN - Leerlingen van de groepen acht op vijf basisscholen in de gemeente Oldambt krijgen van 23 april tot de zomervakantie Duitse les. Het gaat voorlopig om een proef maar de gemeente zou graag zien dat Duits wordt opgenomen in het lesprogramma van basisscholen.
via http://ift.tt/1zg9qqq
via http://ift.tt/1zg9qqq