woensdag 15 april 2015

Miljoenen voor FC Groningen

GRONINGEN - FC Groningen kan een financiƫle injectie tegemoet zien van bijna 6 miljoen. De gemeente is van plan haar jaarlijkse onderhoudsbijdrage aan de NV Euroborg af te kopen. Dat levert de Euroborg een bedrag van 5,7 miljoen. De bedoeling is dat NV Euroborg dit bedrag vervolgens weer doorleent aan FC Groningen.



via http://ift.tt/1HraxdY