maandag 16 maart 2015

De Zuiderzeelijn als compensatie voor de bevingellende? Dit zeggen de lijsttrekkers

GRONINGEN - Een hogesnelheidslijn van Amsterdam naar Groningen en op termijn naar Hamburg? Goed voor toeristen, forensen en de economie. In 2007 werden de plannen voor de Zuiderzeelijn definitief afgeschoten. In ruil daarvoor kreeg de provincie een zak geld. Hiervan wordt onder andere de Sontbrug in de stad gebouwd.



via http://ift.tt/1FrFjlV