maandag 16 maart 2015

€450 voor stationspiano ‘zo goed als binnen'

GRONINGEN - ,,Het zou zomaar kunnen dat er aan het eind van de week weer een piano op het station staat'', zegt initiatiefnemer Hotze Hofstra. De crowdfunding actie voor een nieuwe piano op het Groninger hoofdstation is amper 21 uur oud en de praktische zaken rondom het plaatsen van de piano moeten nu al geregeld worden.



via http://ift.tt/1BLGMlz