De meeste westerlingen komen niet noordelijker dan de stad: een dagje naar het Groninger Museum en even winkelen. Als het Hoogeland al toeristen trekt dan is dat omdat ze op een aardbevingstour zijn.
via http://ift.tt/1BoEBj4
via http://ift.tt/1BoEBj4