maandag 15 december 2014

'Nog minder gas uit Groningen'

DEN HAAG - Het kabinet wil de gaskraan in Groningen nog verder dichtdraaien om het risico op aardbevingen in te perken. Dat meldt RTL Nieuws op basis van anonieme bronnen. Het kabinet zou hierover afgelopen vrijdag een besluit hebben genomen.



via http://ift.tt/1qSJKBz