MENTERWOLDE - Tijdens het spoeddebat in de gemeenteraad van Menterwolde is maandagavond geleid een motie van treurnis aangenomen. Dit omdat burgemeester Eduard van Zuijlen vooraf had aangekondigd tegen een motie te stemmen waarin werd gevraagd zestien medewerkers van werkvoorzieningschap Wedeka een vast contract te geven.De burgemeester gaf in de loop van het debat toe dat deze motie dinsdag wel degelijk zal worden aangenomen. De raad betreurde de gang van zaken. Alleen CDA en VVD stemden tegen de motie van treurnis.Verslaggeefster Maaike Trimbach hield een liveblog bij tijdens het spoeddebat. Dit blog is hieronder terug te lezen.
via http://ift.tt/137e2oL
via http://ift.tt/137e2oL