DEN HAAG - Het kabinet wil de gaskraan in Groningen nog verder dichtdraaien om het risico op aardbevingen in te perken. Dat meldt RTL Nieuws op basis van anonieme bronnen. Het kabinet zou hierover afgelopen vrijdag een besluit hebben genomen.
via http://ift.tt/1qSJKBz
via http://ift.tt/1qSJKBz