dinsdag 7 oktober 2014

'NAM doof voor meldingen schade uit Zuidhorn'

ZUIDHORN - De NAM wijst schademeldingen als gevolg van aardbevingen afkomstig uit de gemeente Zuidhorn, bij voorbaat af. Die klacht uitte raadslid René Westerhoff-Dijkinga (VVD) maandagavond tijdens de raadsvergadering van Zuidhorn. Andere fracties lieten soortgelijke geluiden horen.



via http://ift.tt/1vJcqdz