GRONINGEN - Elf medewerkers van bouwbedrijven Kooi en De Boer mochten maandagavond, zes oktober op cursus. Ze leren hoe ze beter kunnen praten met slachtoffers van de aardbevingen. Dat is best handig. Vertel maar eens aan iemand dat hij een paar maanden lang opgescheept zit met jou en je collega's: weg privacy.
via http://ift.tt/1q5VdGN
via http://ift.tt/1q5VdGN