Peter den Oudsten wordt de nieuwe burgemeester van Groningen. Met hem krijgt de stad toch weer een mannelijke PvdA'er. Vijf van de acht sollicitanten voor de vacature waren van D66-huize. In de profielschets stond dat de voorkeur uitging naar een vrouw.
via http://goo.gl/GJIV1o
via http://goo.gl/GJIV1o