Een 50-jarige man uit Stadskanaal die doorreed nadat hij met drank op een verkeersbord in zijn woonplaats omver reed, heeft daarvoor een boete van 1200 euro gekregen. Daarnaast legde de rechter hem een rijontzegging van tien maanden op, waarvan vijf voorwaardelijk. Van het CBR moet hij waarschijnlijk deelnamen aan een alcoholslotprogramma. Lees verder...
via http://goo.gl/cJ4MtP
via http://goo.gl/cJ4MtP