vrijdag 4 juli 2014

Veel schade aan Arctic Sunrise

Het Greenpeace-schip Arctic Sunrise dat driekwart jaar aan de ketting heeft gelegen in het Russische Moermansk, heeft grote schade. Lees verder...



via http://goo.gl/Oz18pi