Groningen
vrijdag 4 juli 2014
Veel schade aan Arctic Sunrise
Het Greenpeace-schip Arctic Sunrise dat driekwart jaar aan de ketting heeft gelegen in het Russische Moermansk, heeft grote schade.
Lees verder...
via
http://goo.gl/Oz18pi
‹
›
Homepage
Internetversie tonen