vrijdag 4 juli 2014

Preventief fouilleren in A-kwartier schrikt overlastplegers af

Politie en de gemeente Groningen hebben de indruk dat overlastplegers het A-kwartier hebben verlaten. Dat schrijft burgemeester Vreeman in een brief aan de gemeenteraad. Lees verder...



via http://goo.gl/bg8K1k