woensdag 12 maart 2014

Stad gooit regels op Westpoort overboord

GRONINGEN - Groningen wil soepeler omgaan met de regels op bedrijventerreinen. Het moet voor ondernemers makkelijker en dus aantrekkelijker worden zich in Groningen te vestigen. Op Westpoort start een proef. In die proef worden de regels in dit gebied losgtelaten. Er onstaat meer ruimte voor bedrijven die zich willen vestigen. Ook wordt er soepeler omgegaan met de bebouwing. ,,We willen een signaal geven aan de ondernemers dat ze welkom zijn in de stad'', zegt wethouder Joost van Keulen.



via http://ift.tt/1fpApox