GRONINGEN - Bijna zeventig kinderen van basisschool de Sterrensteen in Groningen deden woensdag mee aan de Nationale Boomfeestdag. Samen met wethouder Jan Seton plantten ze in wijk De Held dertig fruitbomen. In heel Nederland doen meer dan 100.000 kinderen mee aan de boomfeestdag.
via http://ift.tt/1cQ7xLM
via http://ift.tt/1cQ7xLM