GRONINGEN - Aan het Schuitendiep in Groningen is woensdag een bestelbusje tussen wal en schip geraakt. De Poolse bestuurder vergat bij het parkeren naast de Steentilbrug vermoedelijk de handrem waarna het busje even later aan de rol ging. Hij bleef boven het water hangen. Bergingsbedrijf Poort zet het busje tegen contante betaling van 225 euro weer met vier wielen op de weg.
via http://ift.tt/1dPJfPO
via http://ift.tt/1dPJfPO