vrijdag 4 oktober 2013

Afscheid Rehwinkel 'zeer sober'

GRONINGEN - Burgemeester Peter Rehwinkel wil een zeer sober afscheid van de gemeente Groningen. Dat zegt hij in een verklaring die hij vrijdagavond vanuit Rabat heeft gestuurd naar loco-burgemeester Roeland van der Schaaf. Hij zegt dat die wens ook is ingegeven door de precaire financiële situatie van de gemeente.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526683.ece/Afscheid-Rehwinkel-'zeer-sober'