ZUIDHORN - De gemeente Zuidhorn gaat tot 2017 door met het jaarlijks verhogen van het ozb-tarief met vijf procent. Dat leidt volgend jaar nog niet tot verhoging van de woonlasten voor de burger. Dat komt doordat de heffing voor afvalstoffen en riool respectievelijk met 6,5 en 5 procent wordt verlaagd.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10525533.ece/Ozb-jaarlijks-5-procent-hoger-tot-2017-in-Zuidhorn-%28gecorrigeerd%29
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10525533.ece/Ozb-jaarlijks-5-procent-hoger-tot-2017-in-Zuidhorn-%28gecorrigeerd%29