SIDDEBUREN - Zangeres Marianne Weber heeft zich wegens ziekte afgemeld voor het muziekevenement Schanspop, dat woensdag in Siddeburen van start ging. Het optreden van Weber stond voor zaterdag gepland.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526423.ece/Zangeres-Marianne-Weber-meldt-zich-ziek-af-voor-Schanspop-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526423.ece/Zangeres-Marianne-Weber-meldt-zich-ziek-af-voor-Schanspop-