vrijdag 4 oktober 2013

Zangeres Marianne Weber meldt zich ziek af voor Schanspop

SIDDEBUREN - Zangeres Marianne Weber heeft zich wegens ziekte afgemeld voor het muziekevenement Schanspop, dat woensdag in Siddeburen van start ging. Het optreden van Weber stond voor zaterdag gepland.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10526423.ece/Zangeres-Marianne-Weber-meldt-zich-ziek-af-voor-Schanspop-