Groningen
dinsdag 13 augustus 2013
Staatsbosbeheer probeert oehoe te vangen
Staatsbosbeheer gaat proberen de jonge oehoe te vangen, die rondvliegt aan de zuidkant van het Lauwersmeer in Groningen. 'Maar het vangen is geen ...
via
http://goo.gl/64LsQh
‹
›
Homepage
Internetversie tonen