dinsdag 13 augustus 2013

Staatsbosbeheer probeert oehoe te vangen

Staatsbosbeheer gaat proberen de jonge oehoe te vangen, die rondvliegt aan de zuidkant van het Lauwersmeer in Groningen. 'Maar het vangen is geen ...



via http://goo.gl/64LsQh