dinsdag 13 augustus 2013

Rookpluim was afvalbrandje

BLIJHAM - Veel in- en omwonenden van Blijham schrokken gisteren van een enorme rookpluim die in de buurt van de Winschoterweg te zien was. Het bleek te gaan om een afvalbrand. Omdat er ook wat autobanden op de afvalbult waren gegooid, kwam er iets meer rook vrij dan de 'brandstichters' gedacht hadden. De brandweer kwam in actie, omdat automobilisten slecht zicht hadden door de rook en enkele bomen vlam dreigden te vatten.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10363933.ece/Rookpluim-was-afvalbrandje