woensdag 14 augustus 2013

Protest tegen aantasting Stadspark Winschoten

WINSCHOTEN - Leden van de Verenigde Communistische Partij (VCP) in de gemeente Oldambt hingen gisteren een spandoek op bij het Stadspark in Winschoten. Daarmee protesteerden ze tegen de eventuele komst van een Factory Outlet Center (FOC) naar het park. Ze zijn niet tegen het FOC, omdat het werkgelegenheid kan opleveren, maar wel tegen de locatie. Foto: Jan Kanning



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367943.ece/Protest-tegen-aantasting-Stadspark-Winschoten