WINSCHOTEN - Groningen krijgt dit jaar geen sterkste man. Voor het eerst sinds 2006 gaat de verkiezing wegens gebrek aan sponsors niet door. ''Het is geen kleine wedstrijd'', zegt organisator Eddie Bos. “Er komt alleen qua catering en artiesten al veel bij kijken.”
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367733.ece/Geen-sterkste-man-van-Groningen
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367733.ece/Geen-sterkste-man-van-Groningen