WINSCHOTEN - Leden van de Verenigde Communistische Partij (VCP) in de gemeente Oldambt hingen gisteren een spandoek op bij het Stadspark in Winschoten. Daarmee protesteerden ze tegen de eventuele komst van een Factory Outlet Center (FOC) naar het park. Ze zijn niet tegen het FOC, omdat het werkgelegenheid kan opleveren, maar wel tegen de locatie. Foto: Jan Kanning
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367943.ece/Protest-tegen-aantasting-Stadspark-Winschoten
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367943.ece/Protest-tegen-aantasting-Stadspark-Winschoten