SELLINGERBEETSE - Anco Pruiksma woont aan de rand van het bos in Sellingerbeetse en kan zijn geluk niet op. Het bos dreigde namelijk verkocht te worden door Staatsbosbeheer. Dat moet 100 miljoen euro ophoesten en zo bijdragen aan het tekort op de rijksbegroting. Nu heeft staatsecretaris Sharon Dijksma laten weten dat die som niet meer bijeen gebracht hoeft te worden door bosverkoop.
via http://goo.gl/2AQWP
via http://goo.gl/2AQWP