maandag 17 juni 2013

Henk Kamp bij uitbreiding slim energienet

GRONINGEN - Gaan we over een paar jaar allemaal onze eigen elektriciteit opwekken? Of misschien zelfs meer stroom produceren dan we zelf nodig hebben, zodat het overschot kan worden verkocht?



via http://goo.gl/vgYnv