Groningen
maandag 17 juni 2013
Henk Kamp bij uitbreiding slim energienet
GRONINGEN - Gaan we over een paar jaar allemaal onze eigen elektriciteit opwekken? Of misschien zelfs meer stroom produceren dan we zelf nodig hebben, zodat het overschot kan worden verkocht?
via
http://goo.gl/vgYnv
Nieuwere post
Oudere post
Homepage