SELLINGEN - Ook de minima en chronisch zieken in de gemeente Vlagtwedde vernemen dat er bezuinigd gaat worden. Burgemeester en wethouders willen 65.000 euro besparen op verschillende regelingen. Zo willen ze de jaarlijkse vrij te besteden vergoeding van 150 euro voor chronisch zieken schrappen.
via http://goo.gl/1FifM
via http://goo.gl/1FifM