WINSCHOTEN - Een chauffeur van het Staphorster bedrijf Timmerman Transport is dinsdagmorgen onwel geraakt op de A7. Kort voor de afslag met Winschoten (komende vanuit de richting Zuidbroek) belandde hij met zijn vrachtauto deels in de sloot langs deze snelweg.
via http://goo.gl/YgBkj
via http://goo.gl/YgBkj