MARUM - Bij de installatie van burgemeester Henk Kosmeijer maakte commissaris van de Koning Max van den Berg vorige week een slechte beurt bij raadslid Tineke Homans-Bouma van GemeenteBelangen Marum. Zij ergerde zich aan de toespraak die Van den Berg bij deze gelegenheid hield. De CdK deed het volgens haar daarbij voorkomen alsof gemeentelijke herindeling al in kannen en kruiken is. "Bijzonder ongepast", oordeelt raadslid Homans op het weblog van haar partij.
via http://goo.gl/CDa8D
via http://goo.gl/CDa8D