vrijdag 17 mei 2013

Verrassingstegels op trap station Winsum

WINSUM - Tegels op de trap naar het perron van het station in Winsum liggen los. Een voorbijganger reageert: "Lekker zo'n harde stenen trap. Kun je lekker op je rug vallen." Ze schetst precies wat een meisje eerder deze week overkwam. Zij stapte op een losliggende tegel, ging onderuit en werd afgevoerd naar het ziekenhuis.



via http://goo.gl/B2kOL