vrijdag 17 mei 2013

Man beledigt Groninger stadswachten

GRONINGEN - Een 47-jarige man uit Den Andel is vrijdagmiddag aangehouden wegens belediging van twee stadswachten. De medewerkers van Stadstoezicht gaven de man 's morgens een waarschuwing, omdat zijn bestelauto fout geparkeerd stond op de Reitemakersrijge. Toen de auto daar 's middags nog steeds stond, gaven zij hem een boete. Daarop begon de man beledigingen te uiten. De stadswachten schakelden de politie in, die de man aanhield.



via http://goo.gl/X7YVx