GRONINGEN - De gemeentelijke Ombudsman die in Groningen een vrouw is, houdt ermee op. Op 1 maart volgend jaar stopt Willy Kol als Ombudsvrouw van de gemeente. Ze is sinds 2005 actief geweest in deze functie. Kol vindt het onder meer tijd voor een frisse blik op het ombudswerk.
via http://goo.gl/3xCHH
via http://goo.gl/3xCHH