donderdag 16 mei 2013

Burgemeester sluit voormalig discopand Harkstede

HARKSTEDE - Burgemeester Ten Brink van Slochteren heeft voor drie maanden het pand aan de Hoofdweg 15 in Harkstede, waarin de voormalige discotheek Skopje in Harkstede zat, met ingang van donderdag voor drie maanden gesloten.



via http://goo.gl/kbtkz