zaterdag 18 mei 2013

'We moeten weer eens naar de Tox'

SCHIERMONNIKOOG - Twijfelend zit een groepje veertigers, vijftigers te kijken. Van achter een tafeltje in het café, richting de dansvloer waar een groep studenten los gaat. 'Zullen we? Nee, die tijd hebben we gehad.' Een uurtje later en een paar biertjes rijker staat de groep op en schuifelt het richting de dansvloer van de Tox Bar op Schiermonnikoog. Precies dat is waar eigenaren Remmelt Mulder (31) en Christiaan Wiersema (32) op uit zijn.



via http://goo.gl/U70wW