BAD NIEUWESCHANS - Verkeer richting Duitsland op de A7 bij Bad Nieuweschans moest zaterdag eind van de ochtend uitwijken voor een boom. Die stond naast de weg en is mogelijk als gevolg van eerder opgelopen stormschade omgevallen. Ongelukken deden zich niet voor. De brandweer heeft de boom in stukken gezaagd om de rijbaan vrij te maken. Het verkeer werd zolang via de linkerrijbaan omgeleid. Een eerste onderzoek ter plekke wees niet uit dat er meer bomen op punt van omvallen staan.
via http://goo.gl/HxIAq
via http://goo.gl/HxIAq