Na Eindhoven (dinsdag) heeft PvdA-leider Diederik Samsom woensdagavond in Groningen zijn keuze uitgelegd om akkoord te gaan met de totale set afspraken met de VVD over het asielbeleid. In de Puddingfabriek werden de standpunten uitgewisseld en kreeg Samsom de nodige kritische vragen.
via http://goo.gl/V9MGr