DELFZIJL - Met zijn vertrek als wethouder is Edward Stulp (44) van de lokale lijst Stulp niet per definitie verloren voor de politiek van Delfzijl. Hij is beschikbaar om bij de raadsverkiezingen van maart volgend jaar weer als lijsttrekker op te treden. Op de vraag of hij na de verkiezingen het wethoudersambt weer ambieert zei hij woensdagavond na afloop van het raadsdebat over zijn vertrek: "Daar heb ik nog niet over nagedacht."
via http://goo.gl/QJxWR
via http://goo.gl/QJxWR